Tuesday, March 4, 2014

Kehidupan di Politeknik Muadzam Shah

Kehidupan berhari2 di politeknik adalah sangat membosankan , sangat jauh dari keluarga dan insan tersayang , tapi apakan daya hanya berserah pada Dia yang maha kuasa , dan demi menyambung pelajaran walaupun atas harapan seorang Ibu :) first masuk kelas B okay jea , tapi biasalah budak baru masuk kan , ape jea boleh buad dengan dorang , kat semua orang rapat , hanya ada kak Yohes , then baru la kenal2 dengan budak2 kelas tu , Izati , Actiqah , Cik dan Alaa :) seminggu lepas tu kena tukar kelas sebab kelas tu ramai sangat budak repeat :D nak buad macam mana kan tukar jugak lah , then tukar ke kelas A , masa masuk tu kekok la sebab dah lambat masuk kelas tu , tapi ada seorang insan bernama Fatin Alfa Az-Azwa tegur aku dan suruh duduk sebelah dia :) Alhamdulillah dah ada kawan dalam kelas A , lepas tu dia kenalkan aku dengan adik2 sekelas dia Nadia dan Dyllah , Fatin sebaya dengan aku , Nadia dan Dyllah dua2 20tahun :) ada lagi dua orang yang aku tak kenalkann , Shan dan Pavee , Shan 20 dan Pavee 21 :) sekarang dengan dorang la aku selalu bersama.
Aku sayang dorang semua , kekadang kak Yohes tu menjengkelkan aku :) hee , biasa manusia mana lari dari ada perasaan tak suka kan , tapi aku tetap sayang , 
Sekarang tinggal lagi berapa minggu jea lagi nak habis sem , sekejap jea aku rasa masa berlalu :) tapi aku tak kesah , sebab kalau boleh aku nak cepat hsbis belajar kat sini lepas tu kerja lepastu kawin , hahahahah *gatal* :D
Cerita punya cerita aku lupa nak cerita pasal Roommate aku :) hee
okay nama dia Nur Atikah binti Rahim , the best roommate , bukan maksud aku roommate lain tak best tapi nie tinggal berdua jea , so lain rasa dia :) pape pun aku sayang dia sangat <3 nbsp="">

No comments:

Post a Comment