Thursday, February 6, 2014

Kesakitan hari ini

kesakitan yang aku dapat hari ini tak dapat aku nak ungkap dengan kata2,  aku terfikir kenapa aku dilahirkan jika untuk disepak terajang, Tuhan sedang uji aku kah ? aku kata mahu benci adik ku dan tidak memaafkan mereka , tapi perasaan tu hanya hasutan syaitan , cuma sekarang untuk berbaik tidak sama sekali , tapi jika mahu membenci dia aku bisa , sebab dari dulu aku tanam perasaan , perasaan tu telah pudar dan sekarang mekar kembali , aku takkan pernah maafkan dia ape yang dia dah buad pada aku hari nie , aku bukan anak kecil yang perlu keluar dari rumah mintak izin , kalau dia seorang yang soleh dan boleh menjadi contoh insyaaAllah dia org pertama yang aku hormat , Hormat ? hilang semuanya hanya kebencian yang wujud dalam hati , orng tak rasa ape yang aku rasa , hanya aku dah Tuhan yang maha esa mengerti ape yang aku rasa , dari dulu aku benci dia , dan aku cuba buang , walau tak sepenuhnya , dan sekarang dia buad aku benci dia lagi , kalau ada kehidupan yang kedua aku tak mahu kenal siapa dia

No comments:

Post a Comment